Det Går Bra

... LR inte....

Jag skulle ha städat idag, men det har varit helt sjukt varmt - nej, missförstå mig inte, jag klagar absolut inte på den härliga svenska sommarvärmen - att det har varit helt omöjligt. Så jag sköt upp det till kvällskvisten, tills jag insåg att om jag inte börjar nu så kommer jag aldrig bli färdig. Men det var som sagt VARMT

Så, lösning... fortsatt städning blev iförd endast underkläder, öppen balkondörr samt öppna fönster båda i köket, vardagsrum och sovrum. Hjälpte.... inte nämvärt...

Renasade istället ut min byrå - sovrummet är det svalaste rummet - vilket egentligen var totalt onödigt eftersom det ändå inte är någon mer än jag själv som vet vad som är i den. Sedan ringde Sara och vi pratade i nästan 1,5 timmar. Tills jag var tvungen att avsluta så att jag kanske hinner lite mer innan det är läggdax - mastodont dag väntar imorgon (ja, varje dag tom måndag faktiskt)

Hade lugnt kunnat betala 300kr för så kallade 'hushållsnära tjänster' men det är ju egentligen inte det att det är smutsigt i form av att det behövs dammsugning o skurning (återigen, missförstå mig inte - det behövs väl egentligen oxå) utan att det behövs plocka iordning och det kan ju inte gärna någon utomstående göra...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0