Emilia C

Ja, den tjejen har en blogg jag verkligen gillar...

Den känns både äkta och genuin, hon skriver från hjärtat och det som faller henne in.... Hon bidrar även till att vissa bilder / förutfattade meningar om både specifika personer, händelser och livsstil ses med andra ögon.

Egentligen borde jag väl länka till den så att fler människor (nog för att hon har ett otal läsare men iaf *L*) får ta del av det hela, men det vill jag inte göra utan att cleara det med henne först - visst, den är iofs offentli, men iaf... lite hyfs och sunt förnuft är aldrig fel.

Det lite ironiska är att man i de senaste inläggen i hennes blogg fått veta att hon ursprungligen är ifrån en liten stad i södra Sverige - ungefär endast 1 timme norr från den plats där jag jobbar, och den plats jag erbjöd henne att komma till för att tex paddla kanot och koppla av från all stress & 'måsten' i storstan =) Liten värld.

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: kolla min blogg :)

Sen vill jag bara säga att det där inlägget om bittra människor inte var riktat mot dig :)

2009-07-06 @ 21:36:16
URL: http://finest.se/emiliacarpinisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0