Förbannade Borrande!

Ok, om jag hade orkat packa upp datorn igår kväll så hade det funnits ett inlägg som ungefär hade varit något i stil med:

'Skönt, alla telefoner urdragna, mobilen på ljudlös, fönstret stängt, persiennerna nerdragna.... klockan är åter igen efter 1 på natten, men förhoppningsvis får jag sova tills jag vaknar imorgon på min mer än väl välförtjänta sovmorgon' =)

Hur det gick?

Jag vaknade upp klockan djävla 8 av att någon sysselsatte sig med borra i betongen!!! IGEN!!!

Seriöst, om man ändå ska göra saker som verkligen dånar i hela byggnaden - hur svårt är det att göra det EFTER kl.9 åtminstone? Måste ju finnas 100 andra saker de kan sysselsätta sig med innan dess?!


*PissMorgon*

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Tycker synd om dig din enda sovmorgon!! Ska strax till jobbet nu, men som du vet är det hundra saker att göra innan. Hoppas du kan vila i eftermiddag.



Kram :)

2009-07-06 @ 11:33:28
Postat av: Emilia

Hej. Det är du som är susanne som skriver på min finest blogg va? Det är irriterande att bloggadressen inte kommer med när folk kommenterar så jag svarar direkt i inlägget, jag vet inte om du har märkt det. Men jag ska försöka komma till din blogg o svara istället :)

2009-07-06 @ 11:58:26
URL: http://finest.se/emiliacarpinisan
Postat av: Tess

Jag håller med dig...djävligt irriterande med folk som ska borra tidigt på morgonen eller efter 20 på kvällen. Gärna samtidigt som alla bra program på TV går så man inte hör ett dugg av vad de säger. Spöstraff till dem.

2009-07-06 @ 18:34:34
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0