Glass I Stora Lass

Ja, det kan man ju milt sagt säga att det blev idag.... tillsammans med föräldrarna en tur till den berömda glassbåten som ligger förtöjd i hamnen. Är man en person av min karaktär så blir man lätt sjösjuk om det är lång kö alternativt om man tror att man ska försöka sitta vid ett av borden som är ombord på båten... =) Sjöben Allan

Där ville både mamsingen o papsi ha Glassbåten Special = 2 valfria kulor, mjukglass samt en mumsmums + att man får själv välja valfri topping om man vill.... =) Det är helt sjukt nästan, som en hel middag typ =)  Behöver jag säga att jag fick ont i magen och verkligen inte orkade - hur mycket jag än ville.

Sedan promenerade jag o mamma en sträcka av Strandpromenaden, och hittade mina numera 2 solklara favoritplatser i denna staden =) *Me Like A Lot*

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0