Klargörelse

Hmm... insåg att jag genast måste skriva en klargörelse för tidigare inlägg. Det gällande en specifik persons blogg. Det är inte så att jag är crazy på något vis, och tror att jag 'känner' henne enbart för att jag läser och följer hennes blogg. Men min åsikt måste jag ju få ha för det, den känns precis såsom jag beskrev det i tidigare inlägg.

Att jag sedan i en kommentar erbjöd henne en minirekreationsdag på min arbetsplats där hon kunde ta med ett par vänner och tex paddla kanot (det är bra för själen det *L*) har inget med att göra att jag tror hon ska bli min nya bästa vän LR något annat lika korkat och naivt. Det var helt enkelt en vänlig gest... ingenting annat. När hon nu visar sig befinna på väldigt nära håll finns ju möjligheten för henne ännu mer tillgängligt, att få göra 'ingenting' en dag och bara njuta av solen på sjön tillsammans med vänner.

Som sagt, en vänlig gest var det.... men ni som känner mig vet ju att det är vem jag är som person, inget konstigt med det alls...

Jag känner henne alltså inte enbart för att jag läser hennes blogg! Klartgjort! Ok? Men å andra sidan så känner jag inte de eventuella personer som kommer att komma till Sverige och sova på min soffa efter det att jag gick med i couchsurfing.... så vad är egentligen skillanden? Finns ingen enligt mig....

Jaja, ville bara skriva detta inlägg för att förhindra missförstånd!

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0