Vart Tar Tiden Vägen?

Den som kan ge ett konkret svar på denna eviga fråga borde nomineras till Nobelpris! Vilket? Vet ej, välj ett bara =)

Jag skulle bara in och maila min chef med mina synpunker till vårt måndagsmöte på jobbet, och nu är klockan plötsligt 1,5 timmar senare! Så, vart tog tiden vägen egentligen? Jag har verkligen inte tid att sitta här framför datorn, har viktigare (måsten) saker att göra... får nog stänga ner datorn lite tills jag är klar med allt. Hade tänkt mysa i soffan, kolla på en film och njuta av att jag är ledig ikväll, men det ser ut som om det går i stöpet...

Jaja, det lär ju inte bli bättre för att jag sitter här och skriver om det... LR? =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Det är klart det blir bättre när du skriver att läsa din blogg gör mig glad och även funderar över vissa saker jag kan faktiskt det ibland fast man inte tror det!

2009-07-06 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0