Wonderful Tess


Underbara härliga människa, det ska bli så roligt när du kommer hit och stannar några dagar nu till veckan... var ju 'jättelängesen' sist =) Faktiskt en hel månad har jag räknat ut...

Hur söt är man inte på en skala?! Så här glad var Tess efter en mycket lyckad kväll i New York efter en kalaskul kväll på en Stand-Up Komedy Club =)




Såhär mindre glad blev hon efter en mycket äcklig drink - ja, det får nog inte ens kallas det tror jag!



NB:
Du borde faktiskt bo närmare mig så att vi kunde umgås mer.... *miss U girl*

Ha en riktigt skön söndag!

*KRAMIZ*


Kommentarer
Postat av: Tess

Nej nej du borde bo mkt närmare mig. Jag bor ju i rätt stad och del av landet. Dessutom bor ju din bror i samma stad som mig så du får faktiskt se till att flytta hit.

2009-07-12 @ 13:25:03
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0