Åka Hiss

Hmmm.... Daniel vill tydligen åka hiss...

Ja, jag vet. Känner man inte till bakgrunden till det påståendet kan det verka lite konstigt eller osammanhängande =)

Men det kommer från ett gammalt uttryck som en klasskompis använde väldigt mycket när vi gick i 9:an och första året på gymnasiet....

Jag undrade om de inte har någon hög byggnad i Metropolen - typ stadshus - där han kan åka hiss? Och eftersom han är ledig imorgon, sköna söndag *L*, kan han åka upp & ner hela kvällen hur mycket han vill.... =) Jag tror inte att han uppskattade min sida av skämtet riktigt =)

Synd att han inte har ledig måndag, för då skulle han kanske ha kunnat komma hit en sväng imorgon och vara sådär lagom social =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0