Buon Compleanno Tess!

Idag fyller min vän Tess år - men eftersom man aldrig frågar en kvinna om ålder, så avslöjar jag den inte här (även om jag kan avslöja att det är mycket ungt *L*) - så;

ETT STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG! BUON COMPLEANNO! HAPPY BIRTHDAY! TANTI AUGURI!

Jag hoppas att du får en riktigt kalasbra dag och att du:

1. äter tårta
2. har åtminstone en ballong


Samt att du firar den - din egen present är ju redan inköpt, är den även levererad? - sen firar vi den ordentligt en gång till i sommar när du kommer hit ner! Klackarna i taket, någon? =)

Vi hörs senare idag!

*Många grattiskramar*

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack så jättemycket Susanne. Jag åt tårta...gjorde en jordgubbstårta som jag bjöd på på jobbet. Blir en imorgon med på mitt andra kontor. Dock ingen ballong. Min present till mig själv kom faktiskt idag...så passande.

2009-06-23 @ 22:31:18
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0