Dagens Summering

För att göra en lång historia kort, kommer därför här nu en summering av dagen:

*Jag är såååå djälva förbannad på min chef

*Jag är pissarg på min chef

*Jag är inte kompis med min chef - så långt motsatt som möjligt faktiskt

*Min chef är totalt okonsekvent

*Min chef säger en sak, menar en annan och gör en tredje (inte att rekommendera)

---
Slutsats;

Jag kommer aktivt att leta efter nytt arbete - gärna med start till hösten (eg så snart som möjligt, men man har väl uppsägningstid (?) sen är det ju lägenhetskrångel om det blir till att byta stad.

Men med tanke på att jag kommer vara ett psykbryt snart så har jag inte direkt något val. Imorgon ska jag be om originalet av det intyg jag fick faxat till mig förra veckan.

---
Uppdatering följer

A Presto!




Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Du får väl jobba med mig hos mig, jag klarar mig inte utan dig....Jag måste ha någon att sjunga med...Du kan ju inte byta stad men ett nytt jobb kanske,möjligtvis något i fiskbranschen eller varför inte arbeta i glassbranschen tänk över saken :)

2009-06-18 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0