Fina Fiskar

För några inlägg sedan så lovade jag ju - ok, inte lovade, men skrev iaf - att lägga in på bildbevis på den stora fisk som fångades.

Sedan dess har jag dessutom fotograferat ännu en rekordfisk - denna fisk fångades givetvis när det var en hel del att göra på jobbet om jag säger så, och den kollega som eg ska göra dessa slag uppgifter inte var på plats utan ute och gjorde ärenden.

Det blev lite telefonsamtal, spring hit och dit för att ha med allt som måste med; kameran, pappersformuläret och den mobila vågen. Dessutom så var fisken i fråga fortfarande levande och hålls fången - i vatten - i en speciell lång nätbur, vilket innebär lite extra stress. För att skynda mig extra så lånade jag Flingsalts bil (som det tydligen växte färskpotatis i, för de var överallt *L* )

Iaf, här kommer korten:





Någon som har förståelse att jag inte riktigt är ett stort fan av dessa stora monsterfiskar?!

Happy Fishing! =)

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Vilka stora fina fiskar....ja man är ju inget speciellt fan of them precis. Det är väl bra att man kan odla färskpotatis lite överrallt!

2009-06-08 @ 07:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0