I Wonder

Om jag skulle ta och försöka städa undan lite nu när jag är någorlunda pigg fortfarande.... LR om jag istället ska inventera min garderob - LR nej, det blir iså fall min höga byrå - och rensa ut kläder som jag verkligen aldrig använder längre....

Denna veckan har jag införskattat mig både 2 nya snygga sommarskjortor samt 2 nya härliga bh:ar - apropå det, fan vad svårt det är hitta just det plagget i rätt storlek i vanliga klädbutiker, typ H&M, Lindex osv - de två skjortorna ser jag som en försenad födelsedagspresent från mina föräldrar då jag fick pengar i just det ändamålet när jag var hemma sist =) *grazie*

Jaja, det ger sig hur kvällen fortskrider... först och främst blir det iaf en kaffe =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0