Langos =)

Vill bara upplysa alla underbara människor att jag nu ska äta lunch - härlig langos! =) Årets första, men det lär inte bli den sista.

Mötte en man när jag var på torget, som kom gåendes med en supergoddoftande (jo, det är ett ord) och efter jag sniffat luften runtomkring mig ren på langosdoft, så var jag ju tvungen att köpa en jag oxå.... frågan var ju bara 'var?' Letade genom hela det stora torget - det är fyllt med alla sorters stånd såhär års - innan jag hittade det, men sen.... där var det, som en härlig uppenbarelse i gult =)

Det var premiäröppning denna veckan så istället för som kommande 3 dagar i veckan (o givetvis inte som idag fredag när jag var ledig) är de här varje dag hela veckan - o alla olika langos kostar bara 45kr.

Gissa om jag blev löjligt lycklig när de hade min favorit: vitlök, räkor, svart kaviar, gräslök *mumsfilibaba*

*Buon Appetito*

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Jag vill också ha Langos!

2009-06-26 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0