Mina Pingviner

Hmm... jag undrar om endast Tess kan se mina pingviner och allt det lila överallt pga att vi (med viss moderation *L*) ordnade den nya designen hemma hos henne på hennes dator? *wondering*

Ska jag behöva ha det såhär tills hon kommer ner i mitten av juli? Hon är ju givetvis välkommen tidigare, när hon vill faktiskt - men vi har ju båda något som kallas arbete... så det gäller att planera våra sammankomster. Men det har gått bra hittills, tror jag har träffat henne mer de senaste två månaderna än jag gjort sammanlagt under de tidigare 12 *me like*

*Get The Party Started*


Kommentarer
Postat av: Tess

Me to

2009-06-18 @ 23:52:45
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0