My To-Do List

Ok, nu har klockan officiellt passerat midnatt (och är t.o.m. snart närmare 01) och jag har fortfarande en del att göra innan jag är färdig för lägga mig och få min skönhetssömn:

*Leta upp doppresenten
*Packa in 2 andra presenter
*Packa mina kläder som jag ska ha på dopet
*Packa kläder att ha när jag ska göra arbetsintryck
*Packa kläder för min nuvarande arbete
*Komma ihåg allt annat smått som jag behöver, kamera  x2, laddare, neccesär osv.
*Göra ett sista försök att hitta påsen som innehåller en 35-årspresent samt ett strandset till Fia-Lisa

Skulle eg ha försökt hinna städa oxå men den punkten kände att jag fick stryka helt. Dilemmat här ligger ju bara i det 'när ska jag ha tid att göra det?' Min pappa och en vän till honom ska åka på tur med motorcyklarna och ett stopp är hos mig, och de ska låna min läghenhet eftersom jag ändå bor på min arbetsplats såhär års. Vore ju kul om de kom innanför dörren när de väl har kommit hit. I nuläget är nämligen det svårt kan jag meddela. Men jag är ju så sällan hemma, så när jag ska jag hinna? Jag upprepar frågan, när?!

Jag jobbar hela tiden, och de få gångerna jag är ledig så är det för att jag har andra åtaganden - och är därmed inte hemma - som nu när jag är ledig 3 (!) dagar, och ska upp till Göteborg. En dag är i princip bilköring (6timmar), en dag med själva dopet och socialt umgänge med familjen, och tredje dagen körning tillbaka. Härlig stressfri ledighet, eller vad tycks?

*jag jublar inombords*

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Jobbar jämt jag känner igen det ibland.... städning ett onödigt ont men det är ju bara du själv som vet om det du hinner det nästa gång du är ledig typ.... annars får jag hjälpa dig med en städdag med efterföljande drink kanske?

2009-06-08 @ 07:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0