Naken Gäst

Alltså, det är väl ändå typiskt ??

Vad? Jo, på min enda lediga dag på evigheter och jag inte befinner mig på jobbet - då kliver det in en helt totalt naken kille i receptionen. Jodå, ni läste rätt - han var helnäck, inte en tråd på kroppen från topp till tå =)

Han höll sina händer framför sina privata delar, och hade tom varit vänlig nog att förklara att han hade förlorat ett vad. Det var dock väldigt tacksamt att flingsalt ringde och uppdaterade mig =)

Tur att det var flingsalt som jobbade, och inte en annan kollega eller för den delen vår chef. De hade nog missat det roliga i det hela och kastat ut honom.

Vad gjorde då flingsalt? Jo, hon var ju proffsig nog att fråga honom om hon kunde hjälpa honom med ngt. (det roliga då var att han skulle hämta ngt som i princip krävde två händer! =) men han fick klura ut det med en hand, med hjälp av flingsalt. Väl ute i det fria igen, så släppte han dock även sina privata delar ut i det fira... if you know what I mean ;-) Jaja, om inte, bad for you)

Vad hade jag gjort? Tja, tagit kort med receptionskameran, frågat om han lekte 'Kejsaren utan kläder' kanske? Det får vi tyvärr aldrig veta...

Om inget mer vad förloras vill säga....

Buona Notte!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Detta inlägget får mig att skratta, ja du hade säkert frågat om kejsarens nya kläder eller tagit foto eller.....

Din blogg är underbar man får alltid härliga skratt



Kram!

2009-06-06 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0