Nytt Utseende

Ja, i helgen så fick bloggen nytt utseende... lila kändes lite mer 'jag' än allt det rosa som fanns här förut.

Dessutom så ska det vara en - eller två - pingviner i rubriksbannern högst upp, men nu när jag kollade in sidan själv så är det bara lila... och sidorna utanför själva texten är vita.... hur ser du som läser bloggen?

Meddela mig gärna så att jag vid fel kan åtgärda och göra bloggen precis så snygg (ska bli ännu bättre när jag bara får lite tid till att ta tag i det)  som den var i lördags natt när Tess satt och fixade & donade.... Jag är inte lätt att tillfredställa när det kommer till färgen lila och mina pingviner - nej Tess, inte pingvinfan  / pingvindjälvel *L* -

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0