Sara

Nu har jag pratat med Sara via msn.... gick ju inget vidare bra eftersom jag har problem att skriva...

Ja, just det, det har jag väl inte nämnt ännu? Men jag lyckades iaf klämma två fingrar - givetvis på högerhanden, varför inte lixom? -  i bildörren, och framför allt pekfingret är lilablått, svullet och oanvändbart i nuläget. Sedan gör även tummen ont av ngn anledning, troligtvis sympati eftersom det blev en sådan smäll. Det gör även ont ända ut til armbågen, och jag hoppas innerligt att det går över till imorgon, för annars vet jag ärligt talat inte hur det kommer att gå på jobbet.

men jag fick avreagera mig lite. Hon vet ju iaf en del av historien eftersom vi delade elände när vi bodde ihop i december. Kändes bra få göra det och få lite feedback.

Hade eg tänkt skriva mkt i min blogg ikväll - mestadel inlägg gällande jobbet i nuläget - men pga mina fingar (det tar dels för lång tid att skriva utan pekfingret, dels gör det alldelses för djälva ont (på ren svenska) så får jag skjuta det på framtiden. Vi får se hur de ser ut imorgon, och även hur sent jag slutar imorgon...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0