Tidig kväll - Tidig morgon

Var så kalastrött efter min mastodontdag på stan igår, jobbigt när man ska klämma in alla måsten på en och samma dag - den enda dag man är ledig - men jag hade inte direkt något val. Så igår låg jag i min säng redan innan 22.00, vet inte ens när jag gjorde det senast =)

Men det blev bra igår:

*fick tid på sjukhuset
*handlade mat (dock fel, eftersom jag saknar ugn i min jobblägenhet - får höra med Flingsalt)
*köpte en kalasgod latte
*handlade ännu en julklapp till Jack (får nog höra med lillasyster Yster
*pratade med pappa
*köpte mig ett snyggt linne - för 49.50kr =)
*Köpte en lilarandig skjorta
*klippte mig
*var på bibblan och lånade en väldigt bra o aktuell bok
*besökte HemTex - inköp gjordes för jobbets räkning
*faxade mina veckorapporter så jag även får betalt för mina resor - 510km blev det
*beställde en bok som jag letat svensk titel på sedan 2006 - L'angelo che torna
*köpte 2 chokladägg till Flingsalt  i stadens speciella chokladbutik - det ena hann dock smälta i bilen =(
*träffade på T
*var hos bilåterförsäljaren - provkörde 2 bilar för att känna skillnad.
  - blir nog beställning på det idag, eller imorgon

Ja, det var nog det hela tror jag....

Eftersom jag lade mig så tidigt igår så vaknade jag även tidigt, var uppe o donande redan kl.8 - trots att jag vaknat fyrtioelva gånger inatt o varit uppe o bland annat drack välbehövligt härligt vatten =) Var väl mina grillade starka korvar som var lite skyldig där tror jag...

Nu ska jag städa - på riktigt - ett par timmar innan det ska bli lunch, och sedan iväg till jobbet.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0