Kort Möte

Idag efter vårt planeringsmöte gällande schema och en väldigt liten fortsättningspratstund gällande situationen med vår nyanställda så skulle min chef & jag ha ett eget litet möte. Jaha, tänkte jag.... nu ska hon prata om den andra jobbsituationen.

Hur det gick?

'Jag har inte riktigt förstått, vad ska du göra med ditt intyg?'
'Söka det jobb jag redan har berättat om, hemma'
'För att jobba i höst?'
'När de behöver hjälp, jag har lämnat numret så att de kan ringa när som helst'
TYSTNAD
'Hur ser du på jobbet här på X?'
'Jo, det är väl bra' (det är ju inte jobbet det är fel på, det är ledarskapet o den icke-existerande kommunikationen)

Typ end of story. Ja, det är faktiskt sant. Det blev inget mer - jag tänker inte bjuda på att börja diskussionen utan det får hon som chef faktiskt ta tag i. När hon väl gör det, om hon gör det (lär väl bli oundvikligt efter nästa vecka då personen i fråga börjar sin sommaranställning) så ska jag säga min mening, oroa er inte... har mycket på lager för den pratstunden!

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0