Vem ska tackas?

Ja, det är frågan... vem är det som ska tackas för den fina avrundningen på min arbetsdag?

*Lütz - för att han gick och köpte sig en telefon med svenskt nummer?
*Jesko - för att han ordnade denna plats till Lutz?
*ICA - för at de sålde honom värdecheck till fel telefonbolag?
*Flingsalt - för att hon förlitar sig på mig i köket?
*Alla campinggäster - som gjorde att dagen varken blev hackad LR malen, och jag dämed var kvar på jobbet?
*Chefen för kundstjänst Telenor - för att han gjort en bra schema?
*Mig själv - för att jag alltid (ok, för det mesta) är så jäkla trevlig att prata med?
*Daniel - för att han var lika trevlig som jag?

LR ska jag göra som vanligt, säga att det var ödet?

Ja, det är den stora frågan för tillfället. Konstatera kan jag iaf göra att jag haft väldigt (många) trevliga samtal med Daniel på Telenors Kundtjänst. Sista samtalet handlade i typ 2 sekunder om ärendet (som eg var avklarat) och resten var det allmän konversation =) Och då vet ni ändå inte det bästa - han ska ringa tillbaka till mig imorgon =) 

(så, Flingsalt, glöm ej att ta med kuvertet till Ica så att vi kan ordna upp mobilen för Lütz)

Jag undrar om jag ska (våga) fråga om han vill ha mitt nummer oxå när han ändå håller på? Kan ju iofs säga msn, men blir ju onekligen inte riktigt samma klang på det hela då...

Slutsats:

Jag gillar trevliga människor som jobbar på kundtjänst - de är en raritet

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Jag ska inte glömma detta värdefulla kuvert tills imorgon nu är det sovdags dröm söta drömmar om.....

2009-06-10 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0