Vilken Tjomme =)

Alltså, sitter här framför datorn och donar lite... och i bagrunden har jag på reprisen av Talang 2009.

Precis nyss var det ett gäng på scen som gjorde sitt nummer, de kallar sig C-G med Blåljus. Helt ärligt, jag vet inte ens vad jag ska säga... och för att poängtera, jag är väldigt sällan mållås och tom på ord =)

Det liknade mest ett skämt, eller varför inte parodi på ngt som skulle - eventuellt - kunna plats i en lokalbuskis revy.

Sångarens extraordinära dans var dock verkligen ett plus i kanten =) Komik på riktigt hög nivå. Men tyvärr - som även en i jyrun sade - skrattar vi dock nog mest åt er, inte med er.

----
I övrigt så hoppas jag att två av dessa går vidare:
*Brynolf & Ljung = 2 magiker
*Akira = dansare, pop-lock
*Vet ej vad de hette, men det var två tjejer, modell yngre, som dansade otroligt samspelt och underhållande

Så, nu gäller det bara att posta detta inlägg innan reklampausen är över och man får reda på resultatet =)

 A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0