Bensin dusch :-(

För att ta reda på i vilken av två skvalpande dunkar det var bensin i, kom jag på den briljanta ideén att öppna det ena locket. Hann endast vrida den ett halvt varn innan den tydligen trodde att den var en champagneflaska och sprutade hej vilt och ner hela mig!

Inte roligt någonstans kan jag meddela.

Det började svida ganska så snabbt så jag fick springa in igen och formligen duscha av mig under den stora kranen, och hade tvål överallt. Och sen.... samma procedur igen och igen och igen!

Jag kan säga att det stank bensin överallt och Robert Lintner var här då och han bara skrattade åt mig. Sedan när han kom tillbaka en timma senare så föll det sig så att en annan person var här under samma premisser, och blev det ju givetvis så att Robert berättade om min bensin-episod, Frågan blev då till slut: om jag skulle komma fort ikväll?? Typ eftersom jag redan var påtänd eller något liknande åt det hållet =)

Nu såhär i efterhand är jag endast väldigt tacksam att jag lyckligtvis inte hade huvudet och ansiktet i sådan position att jag fick all bensin där... hade kunnat få riktigt jobbiga följder det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0