Dagens Fråga

Dagens Fråga:

Är jag trött, är jag trött eller är jag trött?

Hmm.... klockan är 22 och jag är kvar på jobbet - började 8.30 imorse - så med andra ord kommer det inget svar på denna fråga.

Anledningen till uteblivet svar? Ja, alltså om man inte kan räkna ut det svaret på egen hand så tycker jag nog inte att man är kapabel till att ta in svaret även om man får det serverat *simple logic*

Hoppas ni som är trötta redan sover (och då läser detta i efterhand*L*) och ni som är pigga: Hallå, dela med er av lite enerig! I'm in desperate need for it! Har inte ens orkat läsa den blogg jag har börjat följa....

Kom på en annan viktig sak: har inte heller haft varken tid eller energi till att läsa Tess blogg och se uppdateringen av alla (ja, det är mer än två - den lyckosten *a friend for me?*) hennes dater det senaste =)

Hmm.... det var nästan så att den tanken gav mig lite energi faktiskt.... =)

A Presto! Zzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0