Göteborg

Göteborg har en speciell plats i mitt hjärta! <3

Idag har jag hunnit med följade underbara saker:

*haft gostid med min lille brorsson (hela 3 veckor gammal nu)
*träffat Hjalmar - supergullunge! Han somnade i min famn medan mamma fotade
*givetvis då även träffat Elinore & Micke - allvarligt, det var alldeles för längesen! Förstår inte varför vi bor så långt ifrån varandra?

Ps; Micke, GRATTIS till den fantastiska tiden på Göteborgsvarvet - en förhandsgissning som dessutom inte slog fel med mer än ca 2,5 minuter. Hittade dock ej Johan på nätet efteråt..?

*umgås nu med Tess - det är grillning, vin och trackning av dålig musik & fruktansvärda klädval (mao Eurovision - blev tyvärr ingen utgång pga vissa oväntade omständigheter) som gäller här ikväll *nice* Ska nog våldgästa henne fortsätt inatt - annars måste jag tydligen ha med mig en kniv på spårvagnen enligt vissa.

För att sammanfatta det hela: en väldigt bra dag! =)

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0