Hmm...

.... ja, innan jag villade bort mig bland alla barnkläder så var det ju något som jag ville vill förmedla =)

Saken var den att jag klarade ca en kvart inne på Lindex innan jag blev totalt kalasdålig - och smarta jag hade ju givetvis gått hemifrån utan någon väska och hade därmed inte med mig någon medicin som jag kunde ta direkt jag fick känningar. Så efter att jag hade betalat där, var det bara att knalla bort till Minuten för att ta ut pengar (min leverans som skulle kommit idag ska betalas kontant) och sedan var det bara att försöka pallra sig hemåt igen i den takt det nu gick... längesen jag mådde så dåligt som jag gjorde idag. Var nog mycket 'icke-bra' för min mage i den gudomligt goda brownien som jag åt till efterrätt på lunchen - men ärligt talat.... den var verkligen inte värt det jag fick lida efteråt. Missförstå mig inte, söker inte sympatier... vet ju att jag bara har mig själv att skylla.

Väl hemma blev det intag av medicin (har faktiskt inte ens öppnat posten som jag tog med mig på vägen in ännu) och till sängs för att försöka sova bort det värsta. Jo tjena, det gick ju bra att försöka sova när det redan gått så långt...

Blev istället horisental läge på soffan, med Gilmore Girls på i bakgrunden och datorn på magen... där var jag hade mailkorrespondens med receptionen varifrån mitt paket skulle komma. Det hade blivit skickat igår och skulle ha varit här idag, men fastnade tydligen på Växjö när alla gick hem för dagen... intressant rutin måste jag säga... Snacka dock om att de har en trevlig tjej som sitter på deras kundtjänst för email. Sådan borde det finnas fler av... Men vi är iaf 2 =)

Nu på kvällen pratade jag först med min pappa, och sedan var jag tvungen att ringa lillasyster i ett ärende - där ett kort ärende visade sig bli över 1 ½ timma! Sedan ringa tillbaka till pappa igen. Som tur var det dock ett kortis samtal eftersom jag hade vissa saker att göra klart på internet .

Nu är klockan iallafall huxflux - fråga inte mig hur det gick til - strax efter 23, och jag har i ärlighetens namn inte ens börjat packa än... och jag åker hemifrån imorgon kl 8 och kommer inte hem igen förrän om ca 2veckor - och måste dessutom packa för så många olika tillfällen (jobb, kontoret, grillkväll, utekväll, helghäng i Göteborg, jobb i en vecka, konferens). Som tur är hade jag Flingsalt på telefon idag, så vi kunde ha kaffemaskinsupport - visade sig bara vara att trycka lite och sedan flytta spaken. Så nu har jag tagit mig en espresso få förhoppningsvis så orkar jag packa iaf... Vore ju tråkigt om jag måste gå omkring naken de kommande två veckorna... =) I'm telling you, it ain't gonna happen...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0