Ingen skillnad?!

Alltså, seriöst... nu har jag plockat och fixat i lägenheten i iaf en halvtimma men ändå ser det lika illa ut här hemma som det gjorde innan jag började... om inte värre!

Men jag har iaf sorterat ut en massa reklam o tidningar som jag bara samlat på hög när jag tömt brevlådan de få gånger jag passerat den det senaste - mycket som ska till återvinningen har det blivit. Hmm... men nu är ju frågan när jag ska kunna åka dit med allt? Jaja, det är iaf samlat på en plats - i papperspåsar i köket - istället för på olika platser runt om i min läghenhet =)

Nej, nu ska jag återgå till mitt städande, ville bara avreagera mig lite först =)

A Presto!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0