Jaha, det var det det...

Jo, men tjena... det här gick ju verkligen kalasbra! NOT!

Denna dagen skulle vara extremt produktiv - jaja, egentligen var det gårdagen men det är ju en helt annan historia - men kan väl säga att det gick sådär.

*Var på stan och gjorde ärenden
- men eftersom jag kom på den briljanta idén att luncha på stan för att spara tid - och cafét hade tagit tillbaka sin gudomliga brownie i sitt sortiment - så kom jag endast till två affären, en före lunch och en efter. Ni som känner mig vet ju att jag inte får äta saker såsom tex brownies, och det tog typ 10 meter utanför cafét innan jag började bli dålig och få kalasont. Väl inne på Lindex blev det en snabb tur för att hitta lämplig bolero (fanns nada av det jag letade efter) och sedan en kvick rajd på barnavdelningen - ursäkta, var någon förvånad? =) - där jag införskaffade:

- present till 'min' lille bebis, världens gullunge
- present till Saras lille Benjamin
- present till Elinores Hjamlar
... jo, båda dessa barn har en högst närvarande pappa, men ni vet hur det är *mammagalningar* =)
Sedan ett kap:
- tre julklappar till 'min' lille kärleksklimp
.... jag vet det är alldeles för tidigt, men hittade så himla fina 'Fem fyror är fler än fyra elefanter'-kläder som endast fanns i kollektion från 80 så det fanns inget lixom inget alternativ (?) än att köpa dem i förväg...

Bilder av mina inköp:
     

Jag menar, hur söta kommer de tre små pojkarna inte att bli? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0