New York TAFFY =)

Ja, då var det då dags för lite Vänner-relaterat =)

Alla fans vet ju att Mona har med sig Taffy tillbaka till Ross som en present efter att hon varit och hälsat på sina föräldrar... Det var visserligen 'Salt Water Taffy' men i brist på det så köpte jag denna * 3. Tyckte jag var lite roliga presenter att ge bort när jag själv kom hem...

När jag väl hade tagit bilden så insåg jag att det fanns en variant till, en som är till hälften vit och till häften rosa.

                                          

Godast i topp 5:
1: 3-färgade
2: Rosa/Vit
3. Brun
4. Rosa
5. Blå (jo, det är faktiskt sant *L*)

Jag önskar att jag hade köpt fler så att jag hade kunnat bjuda alla mina nära & kära på ett smakprov av alla de olika sorterna... Det är inte som kola, mycket mjukare..., men ändå...

Phoebe är nog den som uttrycker det bäst...

'what the... what is this, is it food, it is gum?' =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag letade överallt efter saltwater taffy men det fanns inte. trode jag hittade det på Toys r us men nej då. den kanske är ovanlig?

2009-05-13 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0