Ord till Gud =)

Det cirkulerar tydligen ett slags kedjebrev - ok, kanske inte kedjebrev men... - eller formulär kanske jag ska kalla det.... Iaf, det går ut på att man ska besvara ett visst antal frågor genom att skriva in den första meningen i sms från sin mobil, från viss ordning i inkorgen.

Detta läste jag i Tess blogg:

"Fråga 7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Duktig jag är - precis slutat o ska bara larma o sedan gå o ta på kläder lämpliga för förförelse av Jonh Blund. "

Och svar ja, det var jag som stod för det svaret - meningen kommer nämligen från ett sms ifrån mig i Tess inkorg

Vet inte vad ni tycker men visst vore det en skön mening att säga just i det sammanhanget, om man talade med Gud alltså =)  Nu tillhör jag iofs skaran som inte tror på honom, men det finns väl alltid någon högre makt man skulle kunna säga just den utvalda meningen till...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte jag hade några riktigt klockrena...särskilt 1:a och 3:e :)

2009-05-25 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0