Tålamod...

.... vad är det? Mitt börjar då iaf ta slut nu... suttit senaste 45min och försökt överföra mina kort från Jess minneskort till min dator. Men för att uttrycka det milt så krånglar det... ett kort på min brorsson vill inte följa med, datorn har hängt sig (dock utan rep) 2ggr och jag har fått börja om. Nu har jag iaf hoppat över det kortet, och nu övergått till kort från New York. Just nu håller jag som bäst på med att överföra ca 10kort åt gången, det är det enda som verkar fungera.... och med tanke på att jag tog slut på hela minneskortet (utöver mitt eget minneskort som oxå är fullt) så är det med andra ord x antal kort att överföra...

Tålamod, tålamod, tålamod - ska nog få bli mitt mantra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0