Var är... borta?

Jag har letat som en galning nu på morgonen efter mitt minneskort till kameran, det låg i sitt lilla plastfodral och sedan i mitt ena knallgula Forexkuvert. Men när jag nu på morgonen insåg att jag ju inte lagt in alla bilder från NewYork i datorn och skulle fixa till det medans jag duschade, så hittade jag inte ens det gula kuvertet...! Hade minneskortet legat kvar i det Forexkuvert som Tess fick med sig hem så borde hon ha hittat det nu och meddelat migg...

Men... jag har som sagt inte packat upp allt ännu, så det finns fortfarande hopp =) Men i ärlighetens namn så börjar hopppets låga att lysa allt svagare... det är ju trots allt inte så mycket kvar i den stora resväskan och den lilla har jag ju redan använt till jobbet.

Jag säger som en viss fågel:

VAR FAN ÄR MITT MINNESKORT?!

Jaja, han svor väl över 2 andra saken men ni förstår frustrationen... =)

Vänner, ni får stå ut med 'endast' korten från det ena minneskortet jag använde mig av i New York - det andra kommer när jag ringt Polia....

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0