Dricka Cider På En Måndag

Jag sitter här med en öppnad cider... trots att det är en helt vanlig måndag =) Men hallå, vem har bestämt att jag inte ska få ta mig en cider vilken dag jag vill under veckan - måste den verkligen intas på en veckodag med namnet 'fredag' LR 'lördag'? Jag bara undrar...
                            

Dels är det ju faktiskt så att klockan trots allt är över sex på kvällen så då är det väl lite ok iaf...? =) Sedan så är det även så - enligt mig - att när man jobbar helgen så måste ju de där 2 andra dagarna man är ledig räknas som just 'helg' =)

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Gud vad gott det gör du rätt i, det behöver ju faktiskt inte var fre eller lördag eftersom man nästan alltid jobbar då!

2009-11-02 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0