I'm Not Suicidal

Hmm... för att slippa onödiga kommentarer till mitt tidigare inlägg så vill jag bara klargöra vissa saker:

*Jag är inte självmordsbenägen
*Jag måre inte dåligt
*Jag är inte sjuk

Hmmm... något mer?

Saken är bara den att jag som sagt vet att man inte kan räkna med en morgondag... Efter min vän Anders bortgång -05 så skrev jag brevet i fråga. Mest av praktiska orsaker. Jag vill inte att det pratas om Gud & Jesus på min begravning, det skulle bara vara falskt. Om mina vänner vill säga något däremot så går det alldeles utmärkt. Jag vill även att den ska vara ljus med mycket musik - ej enbart slentriananvända psalmer.

Denna låt får mig alltid att tänka på Anders, och denna låten har framförts på kyrkogården:


Musik jag själv önskar är bland annat:
*Pärleporten
*Dit Där Rosor Aldrig Dör
*Någonstans Bland Alla Skuggorna
*Någon Lundell-låt
*Någon Elvis-låt

Ta Livet Med En Klackspark Men Glöm Inte Att Ha Kalaskul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0