KaffeBrist På Hög Nivå

Tyvärr innebär morgonens (?) frukost även att jag endast har 1 kopp kaffe kvar, och frågan är om jag klarar av att spara den tills imorgon bitti... Den lär nog gå åt ikväll. Det jag verkligen borde göra är att spara den till onsdag, eftersom jag ska köra till kontoret då... hmm... men å andra sidan kan jag ju då stanna halvvägs och köpa en kaffe på macken (inte så illa som man kan tro sedan de tydligen gjorde om i sitt system). Jaja, som alltid är tillvaron full av i-landsproblem

                            

A Presto!

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Hej! Om du går tillbax till min blogg o klickar på almanackan så kommer du till sidan där de har dem :) Grymt snygg o jätte kul för man kan klicka i olika alternativ hur den ska se ut o vara upplagd innuti. :)



Hihi aaa, tänkte att de skulle kladdas endel så de var lika bra å vara naken! hihi Kram kram

2009-11-16 @ 13:54:37
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0