Killen Är Idiot o Märkesgalen

Killen har enligt artikeln i Aftonbladet;

*fin lägenhet
*äter ofta ute
*märkeskläder

MEN, sen fattas det 22 000kronor varje månad för att klara sina löpande räkningar!! Hallå?!? Det är alltså inte 200kr, inte 2000kr utan över TJUGO TUSEN kronor... VARJE MÅNAD! Hur lyckas med göra det?!
                                       
Ett ex på hans leverne:
Han tar sms-lån för att kunna köpa öl på krogen! Öh... jag vet inte, men om man inte ens har råd att köpa 1 öl - max 60kr -ja, då är det nog ett tecken på att man INTE ska gå ut och ta en öl.

Ok, det var min åsikt angående sin kille som har skulder på över 180 000kr, varvar nästan 50 000 är till hans flickvän. Ursäkta min trångsynthet (?) men vilken idiottjej skulle acceptera detta?! Ingen jag känner iaf!

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag antar att hon inte accepterade det hela då hon var hans ex :)

2009-11-07 @ 08:44:49
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0