My Promise To Myself

Idag har jag lovat mig själv att minst:

*packa ner alla mina cdskivor i respektive låda
*pack minst 2 lådor med böcker (mina böcker is never-ending story *L*)
*rensa ur minst 2 kökslådor
*betala räkningar

innan jag går och lägger mig...! Och ta mig 17 att jag ska hålla det! Ett löfte är INTE till för att brytas - för er som trodde det.
               
Hmm... tur att jag är en kvällsmänniska och nattuggla =) Nu ska jag nämligen snart unna mig att kolla på tv:n en hel timme då det är dags för '2 och ½ män' =) Men där är det ju reklam vilket innebär att jag kan hantera cdpunkten samtidigt *multitasking*

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tycker om din blogg, den är cool:) Den skiljer sig från mängden.

2009-11-02 @ 21:57:57
URL: http://annafelician.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vi ska åka på språkresa till bournemouth:)

2009-11-02 @ 22:23:27
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0