Officiellt Utlåtande:

Här kommer mitt officiella utlåtande:

Jag HATAR att flytta! Jag hatar att packa dessa dj*la lådor! Jag hatar att jag inte har någon enerig! Jag hatar att det är en neverendingstory! Jag hatar att lägenheten ser ut som ett bombnedslag! Jag hatar att det är lådor överallt! Jag hatar att jag inte har något kaffe att trösta mig med! Jag hatar att jag älskar mina böcker! Jag hatar att jag är nostalgisk! Jag hatar att jag inte har någon energi! Jag hatar att allt händer på en och samma gång! Jag hatar att livet aldrig kan få vara lätt... en enda dj*la gång! Jag hatar att behöva flytta så långt från en speciellt familj! Jag hatar att min pappa alltid måste ställa upp så mycket för mig!  

               

JAG HATAR ATT JAG JUST NU HATAR SÅ MYCKET!

                         

PS: Jag vet att 'HAT' är ett stort ord, ingen behöver påpeka det för mig...!

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0