Svår MigränAttack

Hade ju kalasont i huvudet redan igår, men jag bortförklarade det med sviter av borelian... men det var ju onekligen liiite jobbigt att vakna med denna fruktansvärda huvudvärk även idag. är verkligen ingenting jag önskar ens min värsta fiende (om jag nu har ngn)

Gick dock till jobbet, och kämpade på i 2h men sedan, när illamåendet kom över mig, ja då var det bara att erkänna faktum och ge upp. Låste bara dörren till kontoret och åkte hem, kom precis innanför dörren och hann i badrummet innan omgång 1 mellan mig och mitt illamående var i full gång... *urk*
                                

Från klockan halv 1 har jag tillbringat dagen med att variera min position mellan att ligga kvidandes i sängen - givetvis i kolmörker - och på knä i badrummet över toalettstolen, fräscht värre! Strax innan 20 var jag såpass icke illamående att jag orkade åka tillbaka till kontoret för att stänga ner allt, hade ju lämnat i all hast så datorn var igång med alla program jag använder samtidigt under dagen samt stereon där Rix fortfarande spelade när jag låste upp dörren...
                                

Hoppas på en bättre dag imorgon!

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0