More Of Mr Sparrow? =)

Jag läste i ett blogginlägg hos Rebeckah att det kommer komma en fjärde film i serien om Captain Jack Sparrow... Hur glad blir man inte då?! =) Kalasmegaglad! Nu måste man dock 'bara' ha tålamod till sommaren 2011 tydligen... attans, men den som väntar på något gott ni vet =)

---

Kom på att jag inte skriver ifrån min egen dator så med andra ord blir det inga bilder som jag brukar använda mig av i vanliga fall i mitt bloggande... Men det kommer, min dator lär gå varm senare ikväll =)

A Presto!



Kommentarer
Postat av: Malin

SV: OM saffranet skulle ta slut har inte heller bagri safftan = inga lussebullar.

Lussebullar utan saffran är inte lussebullar = det är bullar ^^.

2009-10-16 @ 21:51:03
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0