R.I.P Moster E

Fick precis ett telefonsamtal... ett väldigt konstigt telefonsamtal. Det var min pappa, och jag hörde direkt på hans röst att det var något speciellt som var på gång, att något hade hänt.

-Blir du mycket ledsen om vi inte kommer?
-Öh, vad är det som har hänt?
-Det har hänt något väldigt tragiskt.
-Vad är det som har hänt då?
-E har gått bort. De hittade henne imorse.

Det klart att jag inte blir upprörd för att de inte kommer, det var ju en självklarhet att de skulle vända om - de hade hunnit 2h på vägen - och ta sig hem för att åka till henne där hon befann sig. Dessutom var hennes två hundar inlåsta i bilen, oxå något de var tvunga att ta hand om.
För att göra det hela värre för min mamma så får de inte tag på den tredje systern för att kunna meddela den tragiska nyheten. Jag har försökt bidra med att försöka få tag i min kusin för att i sin tur ta reda på vart min moster är. Det mest tragiska i det hela är inte att hon hon faktiskt har gått bort - även om det givetvis är tråkigt och jag har gråtit sedan pappa ringde. Mycket blandade känslor kommer upp till ytan - utan sättet det hela hände på, hela situtationen i sig. Hur tragiskt som helst!

Nu vill jag bara få vara ifred och tänka...

                              
               
                
                                          R.I.P Moster E

Kommentarer
Postat av: Malin

Tove, Erika, Erik, Rabih (lr hur han stavas) :)

2009-10-02 @ 21:48:25
URL: http://englundm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar: Nej ärligt talat tycker jag inte att det är så bra som jag tyckte när jag skrev inlägget. Blev medlme igår så visste inte riktigt hur det gick till, men det är ju väldigt dåligt hur mycket poäng man förlorar, man måste typ sitta hela tiden och skaffa poäng :S



usch så tragiskt! RIP!

2009-10-02 @ 22:08:25
URL: http://typjennny.blogg.se/
Postat av: Veronica - Joline's mamma

Sv: Tack så mkt! Är jätte nöjd med namnvalet :)



Beklagar sorgen!



2009-10-02 @ 23:35:17
URL: http://verooniicaa.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Det med hösten håller jag fullkomligt med dig om :)

Åh, lila är snyggt. Nyfiken på hur den ser ut, du får ladda upp ngn bild på den så man kan se om du får lust :D

Jasså vad trevligt! Vart och med vem/vilka ska du flytta om man får fråga?



RIP, beklagar sorgen!

2009-10-02 @ 23:56:51
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Leiden

Beklagar sorgen...



Angående bröstbakelserna så har jag för mig att en liten slant går till bröstcancer fonden men kommer inte ihåg hur mycket.

2009-10-03 @ 09:19:42
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: EvaO

Beklagar sorgen. Finns här, det vet du!

2009-10-04 @ 10:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0