What's Happening?

Blev helt slut efter att jag åt mat förut, dessutom helt uppsvälld och kalasont i magen... så även om det verkligen tog emot så hade jag inget val - var tvungen att ta mig en powernap, trots att klockan var åtta. Ställde givetvis alarm men det behövdes inte, var 'pigg' (som vanligt är allt relativt*L*) innan min powernap var över. Dock tog det mig ca 10minuter att samla tillräckligt med kraft för att ta mig upp ur sängen... när jag väl kommit så långt att jag satt på sängkanten tog det ytterligare 5 minuter innan jag orkade resa mig...

                    What's Happening To Me? 

                              
A Presto!


Kommentarer
Postat av: jennie

sv: tack så mycke :) kram!

2009-10-05 @ 21:17:14
URL: http://liillasysteer.blogg.se/
Postat av: Anonym

nja usch! dom är inte ett dugg snygga , men dom är riktigt sköna kan jag säga! mysiga!

men nja snyggare borde det finnas:)

2009-10-05 @ 21:43:05
URL: http://mestjosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0