Who Are We Kidding?!

Seriöst, vem är det vi - inte kan det väl vara jag? - försöker lura egentligen?! Jag bara undrar....

Klockan är nu strax 2 på natten och endast 1 av 6 rum är avklarade! Ok, badrummet är iaf i princip halvfärdigt, resten där får jag nog ta imorgon efter att jag har duschat.
                   

*Köket kan jag nog klara av att göra klart inatt, allt utom diskten, spisen och avtorkning av ytor - som jag tar imorgon bitti...
                   
*Hallen är det saker i som ska omförflyttas allteftersom det blir färdigt.
*Vardagsrummet ska plockas iordning men här ska iaf inget packas i den bemärkelsen
*Hallen (nr2) klarar jag nog få undan på ca 20 minuter om jag skärper mig...

Saken är den att jag egentligen har rätt sorts energi nu, men eftesom klockan är såpass mycket som den är vill jag inte ha på peppande musik, inte heller vill jag av självklara skäl dra igång att dammsuga. 
                 

A Presto!

Bilderna är ej från mitt hem, utan från google

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: jo men exakt!

han åkte ut för han inte han lära sig låten i tid. tycker de är så tråkigt att dom inte tog med honom ändå! han är ju helt fantastisk!

2009-10-06 @ 15:52:47
URL: http://liillasysteer.blogg.se/
Postat av: Johannah

Hur gick visningen? Är jätte nyfiken... Kram

2009-10-07 @ 13:37:42
URL: http://www.nogg.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0