A Precious Gift For Me =)

Helt apropå så fick jag en fint inslagen present... ett blått paket med silversnören, till lilla mig =) Gissa om jag blev glad... Ännu mer - rent av löjligt - glad blev jag när jag öppnat paketet och sett vad som fanns under silkespapper... Nämligen denna: 
                    

Ett fat med Elvis i en speciell serie som jag precis själv fått upp ögonen för och verkligen älskar =) Visst går den snyggt ihop med den matchande flaskan med Marilyn Monroe som jag köpte mig i augusti?
                   
                   

Jag vill även ha den meterhöga flaskan som man ska ha stående på golvet, men det får bli en senare investering... Egentligen vill jag även ha ljuslyktorna, paret som består av en liten och en stor. Men de går endast att köpa parvis i samma desing, och jag vill ha den ena med Marilyn och den andra med Elvis...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0