Ännu Mera Löneförhöjning?

Hmm.... idag har jag fått ytterligare förslag från chef.... både lägenhet i en speciell stad och mer löneförhöjning = ) Jag undrar hur långt hon är beredd att gå vs hur långt jag kan ta det hela? Onekligen en lite intressant tanke...
                                       
Missförstå mig inte. Jag har inte sagt upp mig för att få varken någon sorts bekräftelse LR löneförhöjning utan det var ett beslut jag tog efter många 'om' och 'men' och stort övervägande, men i grund och botten måste jag ju se till vad som är bäst för mig själv rent personligen. Och i detta stadiet i mitt liv var det att säga upp mig, sälja min lägenhet och sedan byta stad och göra något annat... Även om det kanske låter rent vansinnigt.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0