I Have Resigned

Igår så kom då - äntligen - dagen jag väntat på... på sätt o vis. Dagen jag skulle få lätta mitt hjärta och säga det som jag funderat på mycket på... Givetvis, många blandade känslor var - och är - det, det ska jag verkligen inte förneka... 
                                             

Igår var jag inne på kontoret och lite spontant lade fram att jag tänkte sluta, jag sade helt enkelt upp mig! Spontant i den bemärkelsen att det inte blev som jag hade tänkt mig, vilket jag iofs nästan samtidigt förväntat mig att det inte skulle bli. Klarade inte säga allt det som jag hade tänkt... men ska försöka få det ur mig innan jag gör min sista arbetsdag - vilket jag inte vet när det blir officiellt.

Reaktionen var inte riktigt vad jag väntat mig... ärligt talat. Tydligen måste jag iaf ha tillfört något till företaget... Vilket ju känns bra.... men...

Uppdatering och mer utförligt kommer imorgon, jag måste verkligen ta tag i föreberedandet av fotograferingen imorgon....

Dessutom blir jag faktiskt - tro't LR ej - väldigt ledsen när jag tänker på att jag måste sluta (även om det helt o hållet är självvalt) på min nuvarande arbetsplats... som sagt, mycket känslor i omlopp hela tiden
                                     

*A Domani*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0