Idol 2009

Jag kan väl inte direkt säga att jag har följt detta program tidigare heller, och inte kommer göra det iår heller... men so far so good kan jag ju lugnt säga =)

                                   

Första programmet avklarat, shit vad kalaskul... !!!

Det är ju helt klart alla auditions som gör hela showen... det som händer sen spelar det ju mindre roll, och det blir även tråkigare ju längre hösten rullar.... men alla dessa helt underbara auditions... jag tackar för att det finns så många folk därute i Sverige som uppenbarligen varken har vänner LR ärliga familjemedlemmar =)

Peter Jihde ser även bättre ut detta året... som om han bokstavligt talat har klippt sig och skaffat sig ett jobb =) 
                                      
                                       *gammal bild*

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0