I'm Back vs Fuck Work Lojalty

Tillbaka i verkligheten... iaf hemma i min trygghet, min lägenhet...

Hmm... varit... intressanta 2 dagar på jobbet... Det är ju ett rent under att man lyckats undvika att få en hjärnblödning!
                                    

Fuck arbetsmoral... det hade räckt men en tiondel av den arbetsmoral jag har för att jag ändå skulle göra ett kalasbra jobb, men kanske skulle jag då slippa göra om andra djävla jobb bara för att de har noll koll... för när något är kalasfelfelfel så kan jag ju inte bara låta det vara - hur mkt jag än ogillar personen som gjort alla fel - eftersom det då drabbar ankommande gäst, och mitt mål är alltid att ha 'mina' gäster mer än nöjda... då är jag nöjd =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0