Incoming: 9am

Nu är klockan snart 9, och då har jag lovat mig själv att stänga ner datorn - iaf ha den vilande *L* - och istället sätta på lite musik och dra igång med fixandet i lägenheten... It has to be good!

                                       
Men som sagt, det är mixade känslor, och mitt samtal med pappa igår underlättade ju inte precis... 'det är ju ingen som tvingar dig att sälja, vill du stanna kvar så gör du givetvis det' Jaja, jag klagar inte... jag vet att han menar väl, och att alla stöttar mig i mina beslut... men... blir ju så kluven... Tidpunkten är så väldigt illa val, det är det jag känner mest tror jag... om jag skulle försöka bena ut mina känslor.

A Presto!



Kommentarer
Postat av: emma

Sv; Du har nog rätt! Man vill nog inte vara lik Duffy. :) Hur har du det? Riktigt tevlig blogg.

2009-09-23 @ 09:07:56
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0