Långlunch =)

I lördags kan man verkligen säga att jag fick njuta av en liten bit av vad som nog räknas som en vanlig vardag.... And you know what? I really like it =)

Träffade - äntligen - jag Ingela över en lunch, och det visade sig bli en riktig långlunch =) Vi hade ju bokat dejt till klockan 14, och jag kom inte innanför dörren förrän vid halv sju igen, då hade jag visserligen handlat lite middag på hemvägen men det tog väl ca en halvtimma så... Bra dag kan man lugnt kalla det =) Synd dock att vi inte har träffats så mycket sedan hon slutade på vårt då gemensamma jobb, har verkligen saknat den bruden och alla hennes kloka ord  =)

Hon frågade i princip genast om jag var intresserad av ett specifikt helgjobb (vilket kan jag inte säga här) och det var jag ju givetvis. Även om jag ska flytta inom kort så är det ju bra att ha något att göra extra ända fram tills dess. Dessutom så visade det sig att just detta jobb förhoppningsvis är något jag kan göra extra även i min nya stad - vilket alltid uppskattas. Som extra bonus visade det sig att hon även hade en släpkärra som jag kan få låna...

                                    

Vilket i sin tur innebär; Min nya stad, jag kommer med lite saker troligtvis nästa vecka. Jag hoppas bara att min kära mor även då har gjort lite plats i förrådet så att jag kan dumpa in lite lådor. Kör jag ett lass hem så vill jag ju köra fullpackad. Det största trixet blir ju till hur 17 jag ska få ner alla lådorna själv från lägenheten till släpkärran, speciellt med tanke på att jag kommer försöka packa ner köksaker och annat liknande.
                                      

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Tess

Nej har inga planer på att ändra mig.

2009-09-01 @ 11:51:57
Postat av: Sabina "Lillasyster" Arbratt

Du flyttar hit saker jag flyttar bort saker :) Härligt att du kommer närmare! Nu är du bara en tåglängd ifrån mig :D :D :D

2009-09-01 @ 13:47:47
URL: http://kullanmuru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0